Hari Japerun Ayer Molek 2008/2009

Khamis, 30 Julai 2009

Alhamdulillah, bersyukur saya ke hadrat Illahi kerana telah berjaya melaksanakan Hari Japerun Ayer Molek pada 17-19 Julai 2009 yang lalu bertempat di Kompleks Japerun Ayer Molek.Kejayaan ini adalah atas usaha semua Jawatankuasa Kerja Hari Japerun yang telah bertungkus lumus selama hampir sebulan dalam membuat persediaan bagi program ini. Pelbagai acara yang telah dijalankan seperti Seminar Pendidikan, Seminar Pembangunan Usahawan, Seminar Reka Cipta, Sukaneka, Sukan Rakyat, Cabutan Bertuah, Karaoke, Treasure Hunt, Forum Agama, Pertandingan Memasak & Gubahan, Pameran Agensi dan bermacam - macam lagi.

Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada YAB Datuk Seri Mohd Ali Bin Mohd Rustam di atas kesudian beliau hadir bagi merasmikan Hari Japerun Ayer Molek.

Kepada Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah diucapkan terima kasih kerana telah bersama menjayakan hari Japerun ini bersama - sama Program MBMB Bersama Masyarakat Dun Ayer Molek. Ini merupakan program 2 dalam 1 yang berjaya dilaksanakan.

Saya bersyukur kerana sambutan yang diberikan oleh penduduk Dun Ayer Molek yang telah datang beramai- ramai dalam menjayakan program ini serta menyertai pelbagai acara yang disediakan.

0 ulasan:

 
Dari Pena YB Datuk Yunos - by DaNiaHoneY Blogger