Mesyuarat Penyelaras UMNO

Selasa, 9 Jun 2009

Semalam, saya telah mempengerusikan mesyuarat Penyelaras UMNO DUN yang diadakan di Balairaya Pengkalan Renggam. Saya juga telah menyampaikan beberapa perkara yang telah diminta oleh YAB Datuk Mohd Ali. Antaranya pemimpin perlulah turun padang dan mempunyai hubungan yang baik dengan "Grassroot", Lawatan YAB ke DUN Ayer Molek pada 7 Ogos 2009 (Jumaat), Penambahan keahlian baru ahli UMNO serta memaklumkan tarikh baru Hari Japerun iaitu pada 17-19 Julai 2009 yang akan diadakan di Kompleks Japerun Ayer Molek.

Saya telah meminta Tn. Hj. Azmi untuk menyelaras perancangan dan aktiviti pada Hari Japerun nanti. Saya juga telah meminta Pemuda & Puteri untuk memaklumkan jumlah pertambahan ahli pada setiap kali mesyuarat. Agar kita dapat memantau arah tuju golongan muda ini dan dapat membuat perancangan untuk menarik minat mereka agar menyertai UMNO. Saya juga berharap agar semua sayap dapat mengadakan program di peringkat DUN serta bekerjasama dalam menjayakan Hari Japerun nanti.

0 ulasan:

 
Dari Pena YB Datuk Yunos - by DaNiaHoneY Blogger