Gotong Royong Di Kampung Kandang

Ahad, 7 Jun 2009

7 Jun 2009 (Ahad), saya telah menghadiri program gotong royong di Kampung Kandang sempena penyertaan wanita kampung Kandang pada pertandingan KPWD.Terdapat 3 jalan yang diberi tumpuan semasa gotong royong tersebut iaitu Jalan Bukit Jinjing, Jalan ke rumah ketua wanita dan juga Jalan Hassan Bidin. Di mana, saya juga telah menanam sebatang pokok kelapa pandan dan isteri saya pula menanam pokok bunga di suatu sudut landskap yang ingin diperindahkan. Sukarelawan UMNO DUN juga turut serta dalam program ini.

Saya berharap agar, wanita kampung ini akan berjaya mengharumkan nama DUN serta Melaka di peringkat kebangsaan dengan penyertaan mereka ini. Di mana, laluan yang perlu dibaiki, saya telah meminta bantuan samaada dari MBMB ataupun JKR bagi membantu kampung ini.

0 ulasan:

 
Dari Pena YB Datuk Yunos - by DaNiaHoneY Blogger